Wednesday 19 May 2010

aku keliru..

ni sebuah sajak..
macam best je.. so nk kongsi kat sini..
if ade sajak yg lain, i post lg..

enjoy!!

(^_^)


AKU KELIRU..



Bisakah kau menjadi milikku?
Bisakah aku menjadi milikmu?
Atau hanyalah sekadar mimpi yang senak di dalam kalbu?
Aku keliru..

Mungkinkah kita dapat bersatu?
Kerna dia terlebih dahulu muncul dalam hidupmu
Aku hanyalah pengganggu
Yang muncul setelah sekian waktu

Kenapa kau terburu-buru?
Mencari dia terlebih dahulu
Kini aku hadir dalam hidupmu
Dapatkah kau memilih antara dia dan aku?

Ku tahu di hatimu, dia bersekutu
Kenapa masih kau mahukan aku?
Menyatakan kau sayang padaku
Adakah itu semua harapan palsu?

Kau halang aku dari berlalu
Mengatakan masa jadi penentu
Sampai kapan harus aku menunggu?
Menunggu kata putus tulus dari hatimu

Aku berfikir buat aku termangu
Dengan kisah ini yang terus membelenggu
Akankah aku memenangi kamu
Aku xpasti, aku keliru..



nukilanina...