Saturday 17 April 2010

new journey leads to new life..


ok.. suatu pg aku bertolak ke plymouth.. bus yg aku naik tu sgt2 la slesa n perjalanan pemandangan pon sgt2lah cntik.. huhu..n perjalann ke plymouth ni asa yg plg lama pnh aku lalui spnjg dok UK nih..huhu.. xpe.. aku kembara utk sesuatu yg baik..

smpai la aku di plymouth, dok umah senior..lynn sgt baik..warm welcome.. =) next day aku bertolak ke Torquay... tmpat bermulanya MEKAR a.k.a MESRA KEMBARA..

alhamdulillah sgt2 aku terbuka hati nk join suma tu.. walopon sumanya ringkas, tp amat mendalam mknanya.. g tracking.... first time smbil tracking ada pengisian2.. dgr ceramah agama.. hati ni dh terbuka utk lebih mendekati jalan Allah.. =)

ya Allah..kau berilah hidayah- Mu kepada ku..agar aku dekat kepada- Mu dan sentiasa di bawah rahmat- Mu....

lpas tracking, ada g pntai gak..1st time g pntai... =) sgt2 best n cntik.. =) percutian yg damai n sgt xmenyesal aku join.. =) makan pon sedap =P

kenal kwn2 baru..kakak2.. sgt baik n mesra.. =) hepi sgt2... alhamdulillah... (^__^)
crita ni walopon pndek je..tp mendalam................. =)


..our resort..



..tracking at Dartmoor..

..Blackpool Sands..

..subhanAllah..



..living coast..

..new family ::MEKAR'10:: ..

No comments:

Post a Comment