Saturday 17 April 2010

travel with mates.. =)

mates travel?? huh?? apa itu?? haha.. transelationnya *ejaan bhs melayu =p* adlh travel bersama housemates... =)




last day of class adlh my LDV presentation.. prepare? mst la x!! haha.. mlm tu kononnya nk prepare..tp end up skyping dgn mak..nanges sama2..haha.. so, bila sdeh2, penawarnya adlh mkn...so, aku pon main la msk2 lg..msk ikan msk 3 rs.. n mask dgg blackpaper.. hehe.. sbnrnya nk bwt dgg msk merh..ikot ja la resepi yg aku dh tulis dlm buku..upanya, aku ikot resepi lain..haha.. jd la menda lain kan? haha..tp xpa.. sdap di makan.. alhamdulillah.. (^____^)
haih...melencong~~




pe aku nk cita sbnrnya al kisah aku jenjln..ni msk bab mask pulak~~ ish3... *smbil geleng2 kepala* =P.. ok.. last day of class, blik umah, pack brg, trus larikan dari umah..hahaha!! so, the journey starts! =)




g mane dulu?




canterbury - london



ok...oleh sbb kua lmbt, terkedek la kitorg ke stesen bas..nsb sgt2 baik cuz jln jem n bus xsmpai lg..kalo bus on time, kompem2 mlepas dh~ huhu.. perjalan ke london..senyap~~ zzzzzzzzzzzzz.... hahaha.. perot ja nyanyi.. =P smpai london, perut aku pon sambung la nyanyi..tp kali ni rancak sket..sbb da tmbh bunyi bit drum n gitar..haha... kenapa???
sbbb...



...




trun2 bus smpai london, trus nek bus strusnya...haha







london - coventry




itulah citanya..betapa maam besar la km ni..bus dh siap tunggu km..haha..so, journey proceeded.. =P seat bus nampknya makin selesa..so, i loiikeee~~ =P tmbh2 tido tepi housemate, pelok dia..hmm... nyum22~~~ lena tidurku... sdar2 smpai coventry...hehe.. tunggu bus lg n smpai la di umah sahabat2 TESL.. =)




gila lah! diorg siap msk lg utk kedatangan kitorg!! bihun sup beb!! hehe.. mekasih ye.. =) rmai dtg welcome kitorang.. best..diorg sgt2 baik..i wonder if they come here they'l get the same treat or not...huhu.. so, dat night sleep at their place..




critanya, aku tido kat bilik sorg my fren..sorg2 aku ja..huhu.. yg lain suma at least berdua tido blik sahabat2 yg lain.. hmm.. dia warning awal2.. dia xbyk ckp.. huhu.. so, ok..aku pon buntu dh nk ckp apa..byk snyp.. tp, dh nk tido tu, dpt la berkongsi rhsia..hehe.. smpai la 1pg br tido..haa.. peramah kan aku?? org senyap pon leh sembg2 smpai pg.. =P




next day..g strafford upon avon..tmpt Shakespere diberanakkn.. =P nk msok apa2 mahal lah! so, mls la nk msok..bkn da pa ngat pon kan dlm tu? mcm msk muzium berbayr je.. =P so, jalan2..d only tmpt yg msok..gereja! haha..tu pon sbb byrn dia 50p je..so, dlm tu ada la kubur Shakespere n bini dia.. hmm~~ boleh tgk ja la..bkn leh gali kubur tu pon..hakhakhak.. *gara2 dendam sama shakespere sbb aku kena blaja karya dia yg buat aku penin kepala~* hahahaha



gerak lg..g warwick castle..so, situ, walopon berbayar, but............ berbaloi-baloi..hehe..hev fun there..walopon sbnrnya aku menangis sebentr kat situ sbb sdeh of sumtink..tp tiada siapa yg tahu..rhsia aku dgn ida syarina a.k.a diri aku sndr..hehe.. abaikan!! tettt..... so, posing2, round2..pulang!! (^___^) pulng coventry ye..hehe.. so, another night at their place.. btw, every morning the made us breakfast.. baik hati sungguh.. semoga Allah balas jasa baik diorng.. aaamiiiinnnnn.. =)



bila dh smpai bilik my fren nih, hati gundh gelana..dia senyap bc novel n dgr music..aku terlentang sorg2 penat n xtau nk mula ckp..g mandi lu lah..bg dpt energy..haha..lpas mand, aku mulakan.. "jom la sembang..........." hahaha.. gila desperate smpai kena ckp mcm tu..so, smbg la km mcm2 hal..tido kul 12.. =)



so, next morning lg.. we left coventry... =) sayonara!! (^_^)




2 comments: