Monday 19 April 2010

shoping2..


..hi there..

this time maleh nak tulis entry dlm BI..

xdak FEEL la~~

haahahah

ok..critanya..harini aku g ashford factory outlet dgn kwn2 aku...
mlm b4 p tu, pk2 gak apa nak beli.. not much in my mind.. juz terpk nk beli jeans ja..
kul 12 bertolak..dlm keta, toleh kiri, toleh kanan, dh smpai.. stgh jam lbeh la jgkk..

ok la tu.. =)


dh smpai tu apa g...pusing smpai pening.. smbey2 'sedekah' duit kat kdai2 yg ada..

hahahahah


apa ja aku beli?

ok, aim nk beli jeans dilaksanakan.. hihi..

kesian kwn2 aku nunggu aku dok try berpuloh2 jeans.. nsb bek jgk org yg serve aku tu sabar ja layan kerenah aku..


nak size tu, nak size ni.. nak design yg tu, nak design yg ni..

hahaha =P



sorry, mate!!



yg xdak dlm perancangan pon beli gak snbrnya..haih.. syarina..syarina...

cntohnya kasut.. tp ok la.. 1st time beli ksot CLARKS.. 2 psg lak tu..ish2.. xpe.. buy 3 for 2.. hahaha.. share dgn kwn..

sharing is caring... =P





then, sweater.. musim sjuk dh nk abeh..aku br tergedik2 nk beli..haha.. sungguh pelik aku ini..=P



btw, nk beli purse sbnrnya..tp xdak yg berkenan di hati..besa la org crewet mcm aku ni mmg susah.. =(

aku ni buta brand sket..xknai sgt la branded2 stuff.huhu.. asal cantik n murah, aku sapu.. haha..
since di UK, br la nk merasa pkai brg2 yg da brand sket.. hehe



jangan marah jangan jelez~~~~ =P

No comments:

Post a Comment