Saturday 17 April 2010

syukur..21thn aku bernafas.. =)



..hello..



dh terlmbt aku aku nk xcited sal bufday.. tp aku still bersyukur cuz Allah dh pnjangkan umur aku hingga skrg..dh 21 tahun dh aku bernafas kat bumi Allah ni.. aminn...alhamdulillah.. =) n suka jgk bufday aku jth ms spring...bunga2 sgt2 cntik.. =)





bufday kali ni sgt2 bermkna.. jauh dr family tp kawan2 wish n smbut..asa terharu sgt... =) dpt kad.. dpt adiah... =) bkn kad n hadiah tu yg aku hepi sgt..but the thoughts.. =) tima kasih sgt2 kwn2!! (^_________^)


n on 13 itself, aku kua dgn sumone..dia tried so hard to make me hepi..n i did.. =) tq.. dpt adiah dr dia gak..jam mahal yg xpnh aku ada.. g bluewater,,,tgk muvi 3D.. how to teach your dragon.. =) 1st gak muvi 3D,.., i wont forget that.. so, there's no way for me to say dat im not hepi la kan? hehe..dh la dpt buku nk tuleh resepi lg..bunga lg..hehe (^___^)












nefy n mira bg bebear..aku namakan WAWA..hehe..i rili like it!! the next day lak bg kek tiramisu yg sgt sedap lak..OMG.... i love u both lah!! =)





tp apa2pon, utk bufday aku, aku capai target,,, khatam al-quran.. =) alhamdulillah... =)






doa ku pohon...:


aku harap, aku akan menjadi lebih matang...
aku akan menjadi lebeh baik dr sebelumnya..

aku dpt jd anak yg solehah utk mak n abah..

adik yg baik utk abg, k.sya n pija.. dan juga kwn2 yg baik kpd kwn2 aku...

semoga aku sentiasa berada dlm rahmat Allah s.w.t...

semoga aku tidak putus menerima hidayah dprd Allah..

semoga Allah s.w.t tidak akan pernah jemu utk menurunkan hidayah- Nya kepada ku...


No comments:

Post a Comment